sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Viimeisen viikonlopun kuulumisia

Lauantai aamuna heräsin vesisateeseen ja kurkkasin alapetiin, että oliko Janne jo hereillä. Janne oli herännyt paljon minua aikaisemmin sateenropinaan. Nousimme ylös ja meninne ulos katsomaan sadetta ja kuuntelemaan loittonevaa ukkos aluetta. Hetken aikaa istuttuamme huomasimme, että Jimi tuli kanssa ulos istuskelemaan. Lauantai päivä meni sadetta pidellen ja loppujen lopuksi kun sade hellitti uiden ja kaupassa käydessä. Illemmalla sovimme Pertun ja Tommin kanssa, että lähtisimme kiertämään torille seuraavana aamuna.
Kuva eilis aamun vesisateesta

Vielä illalla iski nälkä ja totesimme, että lähdemme DA CANTTON:iin syömään "iltapalaa". Kun pääsimme Canttoniin halusimme pitkästä aikaa syödä pizzaa, olimme kerran aikaisemmin syönyt pizzaa kyseisessä ravintolassa, sähkökatkojen ansiosta se ei ole mahdollista joka kerta. Tällä kertaa kuitenkin oli toisin ja saimme todella hyvät pitsat iltapalaksi, jonka jälkeen tilasimme vielä jäätelöä. Hostellille päästyämme olimme vielä hetken aikaa altaan reunalla juttelemassa yhden pariskunnan kanssa.
Aamupalalla KUPU Cafessa

Tänä aamuna heräsin taas sateenropinaan ja kävin laittamassa ikkunan kiinni ettei vettä tuu sisälle asti ja nostin Jimin läpimärän t-paidan sisälle. Janne oli herännyt ikkunan kolahdukseen ja nousi sitten ylös. Kun viimeinenkin (eli Ville) oli nousut ylös lähdimme syömään KUPU cafesiin tientoiselle puolelle aamupalaa, siellä Tommi ja Perttu olivat jo tilaamassa aamupalaa.

Kun saimme syötyä kävimme vielä hostellilla hakemassa reput jos torilta tarttuu paljonkin tavaraa mukaan. Jokaisella kojulla meitä pyydettiin sisälle katsomaan mitä heillä oli tarjolla. Aikamme kierreltyä totesimme että jokaisessa kojussa on aikalailla samaa "krääsää", joten ostimme parista kojusta jokainen jotain. Minä ja Janne kävimme kiertämässä vielä muutaman korttelin sekä kävimme kaupassa, jonka jälkeen palasimme hostellille.
Kuvassa tori jossa kävimme aamupäivästä

Olin jannen ja Jimin kanssa yhteisaulassa, olin niin keskittynyt facebookin lukemiseen enkä ollut huomannut, että Janne juttelee kahden suomalaisen kanssa pöydän ääressä. Tämän huomattuani meni myös pöydän ääreen jutulle. Jännä huomata että tännekkin tulee suomalaisia lomalle.
Tuolta saa maailman parasta pastaa ja jäätelöä
kuvassa siis DA CANTTON

Sateista katukuvaa

Ilta on alkanut biljardin peluulla ja blogin kirjotuksella. Taidamme käydä viellä Canttonissa syömässä.
 Tänään saattaa olla aikainen nukkumaan meno koska huomenna on vessojen ja muiden tavaroiden luovutus, mutta en spoilaa siitä sen enempää kertokoon Perttu huomenna siitä sitten lisää. Lopuksi viellä muutama kuva hostellilta ja sen ulko puolelta.

Hostellin ainoa iso nurmialue

Kuva uima-altaasta ja respan "terassista"

Sisäpihalta otettu kuva

Kuvassa hotellin portti

Kyltti tienvarresta

Hotellin portilta löytyvä kyltti joka
suojaa meitä kaupustelijoilta

Hotellin vieressä oleva autokauppa jossa on
aika tuoreen näköisiä
Fordin Rangereita

Terveiset täältä heinäsirkkojen sirityksen keskeltä